Muokataan sivua Material Maker
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{Ohjelma | {{Ohjelma | ||
| nimi | | nimi=Material Maker | ||
| kuva=[[Kuva:MaterialMaker.png|300px]] | |||
| kuva | | kuvateksti= | ||
| kuvateksti | | käyttöliittymä=[[GTK]] | ||
| lisenssi=[[MIT]] | |||
| kotisivu=[https://www.materialmaker.org/ materialmaker.org] [https://rodzilla.itch.io/material-maker rodzilla.itch.io/material-maker] | |||
| lähdekoodi=[https://github.com/RodZill4/godot-procedural-textures github.com/RodZill4/godot-procedural-textures] | |||
| käyttöliittymä = [[GTK]] | |||
| lisenssi | |||
| kotisivu | |||
| lähdekoodi | |||
}} | }} | ||
'''Material Maker''' on avoimen lähdekoodin prosessuaalinen tekstuurien luontityökalu, joka perustuu [[Godot]]-moottoriin. Sen avulla voi muokata kaaviossa olevia solmuja helposti. Sen avulla voit opetella erilaisten varjostimien kehittämistä. Material Maker voidaan ladata myös Godot Engine -sovelluksesta, jolloin se luo suoraan tilamateriaalin, joka on käyttövalmis Godot-pelissäsi. Itsenäinen julkaisu vie sen sijaan sarjan PNG-kuvioita käytettäväksi missä tahansa moottorissa tai sovelluksessa, jota haluat käyttää. | |||
Material Maker voidaan ladata | |||
Material Maker on uusi työkalu ja melkein kaikki generaattorit perustuvat [[GLSL]]-varjostimiin, joita voidaan muokata vaikkapa lennosta. | Material Maker on uusi työkalu ja melkein kaikki generaattorit perustuvat [[GLSL]]-varjostimiin, joita voidaan muokata vaikkapa lennosta. |