Muokataan sivua OpenXcom

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 36: Rivi 36:
* Windows Versio / Collector's Edition.
* Windows Versio / Collector's Edition.
* Steam versio: <tt>Steam\steamapps\common\xcom ufo defense\XCOM</tt>.
* Steam versio: <tt>Steam\steamapps\common\xcom ufo defense\XCOM</tt>.
===Kehitysversion asentaminen===
====Ubuntu====
Asenna jakelusi paketinhallinnasta kehitystiedostot kääntämistä varten.
* git (git)
* SDL (libsdl1.2-dev)
* SDL_mixer (libsdl-mixer1.2-dev)
* SDL_image (libsdl-image1.2-dev)
* SDL_gfx (libsdl-gfx1.2-dev), versio 2.0.22 tai uudempi.
* yaml-cpp (libyaml-cpp-dev), versio 0.3.0
Tarvitset myös [http://code.google.com/p/yaml-cpp/ yaml-cpp] kehitystiedostot Googlelta, jotka käännetään komennolla:
cmake -DBUILD_SHARED_LIBS=ON
make
sudo make install
Kehitysversion [[lähdekoodi]]t voi hakea ohjelmiston [[Git]]-[[versionhallinta|versionhallinnasta]] komennolla:
git clone https://github.com/SupSuper/OpenXcom.git
Saatu lähdekoodipaketti täytyy tämän jälkeen [[kääntäminen|kääntää]] seuraavasti.
cd src
Muokkaa Makefile haluamaasi jakelulle.
make
make install
Päivitykset saat jatkossa komennolla:
git pull


==Katso myös==
==Katso myös==
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tämä sivu kuuluu seuraavaan piilotettuun luokkaan:

Noudettu kohteesta ”https://www.linux.fi/wiki/OpenXcom