Muokataan sivua Quake
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
| lähdekoodi=<li>[https://github.com/id-Software/Quake github.com/id-Software/Quake] <li> [ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip] | | lähdekoodi=<li>[https://github.com/id-Software/Quake github.com/id-Software/Quake] <li> [ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip ftp.idsoftware.com/idstuff/source/q1source.zip] | ||
}} | }} | ||
'''Quake''' on klassinen ensimmäistä persoonasta kuvattu räiskintäpeli, jonka kehitti [[id Software]] vuonna 1996. Quake oli [[Descent]]in ohella ensimmäisiä räiskintäpelejä, jonka maailma koostui kolmiulotteisista objekteista, toisin kuin sen edeltäjät, jotka käyttivät 2D-spriteja hahmojen ja objektien luomiseen. [[Quake | '''Quake''' on klassinen ensimmäistä persoonasta kuvattu räiskintäpeli, jonka kehitti [[id Software]] vuonna 1996. Quake oli [[Descent]]in ohella ensimmäisiä räiskintäpelejä, jonka maailma koostui kolmiulotteisista objekteista, toisin kuin sen edeltäjät, jotka käyttivät 2D-spriteja hahmojen ja objektien luomiseen. [[wikipedia:fi:Quake-pelimoottori|Quake-pelimoottori]] julkaistiin avoimena lähdekoodina joulukuussa 1999. | ||
==Asennus== | ==Asennus== |