Muokataan sivua WolfenDoom: Blade of Agony
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
| lähdekoodi=[https://github.com/Realm667/WolfenDoom hgithub.com/Realm667/WolfenDoom] | | lähdekoodi=[https://github.com/Realm667/WolfenDoom hgithub.com/Realm667/WolfenDoom] | ||
}} | }} | ||
'''WolfenDoom: Blade of Agony''' on [[Realm667]]-yhteisön kehittämä tarinavetoinen räiskintäpeli, jota ovat inspiroineet toisen maailmansodan räiskintäpelit 90- ja 2000-luvun alkupuolelta kuten [[Id_Software|Wolfenstein 3D]], Medal of Honor ja Call of Duty, mutta nopeammalla pelinopeudella [[Doom]]in hengessä! Peliä voidaan pelata itsenäisesti käyttämällä | '''WolfenDoom: Blade of Agony''' on [[Realm667]]-yhteisön kehittämä tarinavetoinen räiskintäpeli, jota ovat inspiroineet toisen maailmansodan räiskintäpelit 90- ja 2000-luvun alkupuolelta kuten [[Id_Software|Wolfenstein 3D]], Medal of Honor ja Call of Duty, mutta nopeammalla pelinopeudella [[Doom]]in hengessä! Peliä voidaan pelata itsenäisesti käyttämällä GZDoom-pelimoottoria alustana. | ||
Pelin ominaisuudet ovat paljon muuta kuin klassiset FPS-pelit, jotka ovat sitä kovasti inspiroineet. Blade of Agony-projekti tarjoaa ainutlaatuisen pelikokemuksen. Sillä on myös monia ominaisuuksia, joita ei usein käytetä lähdeporttiprojekteissa. Blade of Agony todella työntää [[GZDoom]]in rajoihinsa. | Pelin ominaisuudet ovat paljon muuta kuin klassiset FPS-pelit, jotka ovat sitä kovasti inspiroineet. Blade of Agony-projekti tarjoaa ainutlaatuisen pelikokemuksen. Sillä on myös monia ominaisuuksia, joita ei usein käytetä lähdeporttiprojekteissa. Blade of Agony todella työntää [[GZDoom]]in rajoihinsa. |