Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa
Ei muokkausyhteenvetoa
Rivi 1: Rivi 1:
{| class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="margin:auto" width = 90%
{| class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="margin:auto" width = 60%
|-
|-
| style="background:#42f5e9; color: #000000; text-align:center;" colspan = 2 |{{vkm|black|blue|nimi=Pelinteko}} [[Tiedosto:GameProgramming.png|15px]] '''[[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|<span style="color:black;">Peliohjelmointiin</span>]] liittyvät artikkelit'''
| style="background:#42f5e9; color: #000000; text-align:center;" colspan = 2 |{{vkm|black|blue|nimi=Pelinteko}} [[Tiedosto:GameProgramming.png|15px]] '''[[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|<span style="color:black;">Peliohjelmointiin</span>]] liittyvät artikkelit'''

Versio 14. marraskuuta 2019 kello 06.36

v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki ja äänet | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D-pelimoottorit  Corona | Fife | Löve
 2D-karttamuokkaimet  Tiled
 Avoimet 3D-pelimoottorit  Banshee 3D | Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | Castle Game Engine | QFusion | Grit engine | Godot Engine
 Suljetut 3D-pelimoottorit  Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | Unreal Engine


Mallineesta

Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.

Käyttö

Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}