Ero sivun ”Kuinka asennan Unreal Engine 4 Linuxille” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
(Ak: Uusi sivu: '''Unreal Engine 4''' asennus saattaa kestää kauan. Kun se joudutaan kääntämään lähdekoodeista. Ota huomioon että siinä voi mennä puolivuorokautta riippuen konetehostasi...)
 
pEi muokkausyhteenvetoa
Rivi 22: Rivi 22:
Ja käännä ohjelma. (huom. Tässä voi mennä kauan)
Ja käännä ohjelma. (huom. Tässä voi mennä kauan)
   $ make SlateViewer
   $ make SlateViewer
   $ make ShaderCompileWorker UnrealLightmass UnrealPak UE4Editor
   $ make CrashReportClient ShaderCompileWorker UnrealLightmass UnrealPak UE4Editor


Käyttö:
Käyttö:

Versio 15. helmikuuta 2017 kello 21.09

Unreal Engine 4 asennus saattaa kestää kauan. Kun se joudutaan kääntämään lähdekoodeista. Ota huomioon että siinä voi mennä puolivuorokautta riippuen konetehostasi.

Komennot, jotka alkavat $-merkillä suoritetaan tavallisena käyttäjänä ja komennot, jotka alkavat #-merkillä suoritetaan pääkäyttäjänä. Katso myös su, sudo ja doas.

Asenna seuraavat kehityspaketit järjestelmääsi komentoriviä käyttäen seuraavasti.

Ubuntussa ja Debianissa:

# apt-get install -y mono-gmcs mono-xbuild mono-dmcs libmono-corlib4.0-cil libmono-system-data-datasetextensions4.0-cil libmono-system-web-extensions4.0-cil libmono-system-management4.0-cil libmono-system-xml-linq4.0-cil cmake dos2unix clang-3.5 xdg-user-dirs libqt4-dev mono-devel

Avaa pääte ja siirry UnrealEngine-relese hakemistoon.

$  cd UnrealEngine-release

ja suorita Setup.sh asetusohjelma.

$ ./Setup.sh

Kun asetusohjelma on päättynyt. Suorita GenerateProjectFiles.sh ohjelma.

 $ ./GenerateProjectFiles.sh

Ja käännä ohjelma. (huom. Tässä voi mennä kauan)

 $ make SlateViewer
 $ make CrashReportClient ShaderCompileWorker UnrealLightmass UnrealPak UE4Editor

Käyttö:

 $ cd ~/UnrealEngine-release/Engine/Binaries/Linux/
 $ ./UE4Editor

Aiheesta muualla