Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p (Godot Engine)
p (Banshee 3D)
Rivi 15: Rivi 15:
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
|-
|-
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[ioquake3]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]] | [[Serious]] | [[Castle Game Engine]] | [[QFusion]] | [[Grit engine]] | [[Godot Engine]]
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Banshee 3D]] | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[ioquake3]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]] | [[Serious]] | [[Castle Game Engine]] | [[QFusion]] | [[Grit engine]] | [[Godot Engine]]
|-
|-
| style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
| style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''

Versio 16. tammikuuta 2019 kello 01.59