Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p (Corona)
(Pelikehitys mallineen muunnos ehdostus)
Rivi 1: Rivi 1:
{| class="toccolours" style="margin:auto"
{| class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="margin:auto" width = 60%
|-
|-
| style="background: #C3E68C; text-align:center" |'''[[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit]]'''
| style="background:#42f5e9; color: #ffffff; text-align:center;" colspan = 2 |{{vkm|white|#50aa7d|nimi=Pelinteko}} [[Tiedosto:GameProgramming.png|15px]] '''Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit'''
|-
|- align = left
| style="text-align:center" | [[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointi Linuxilla]] | [[Musiikinteko Linuxilla]] | [[Kuvankäsittely]] | [[CAD-ohjelmat#Mallinnus|Mallinnus]] | [[Lokalisointi]]
! style="font-size:90%; background:#5fede4; color:#ffffff;" |  '''Yleiset''' 
|-
| style="font-size:90%; | [[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointi Linuxilla]] | [[Musiikinteko Linuxilla|Musiikki]] | [[Kuvankäsittely]] | [[CAD-ohjelmat#Mallinnus|Mallinnus]] | [[Lokalisointi]]
| style="text-align:center" | '''2D-pelimoottorit'''
|- align = left
|-
! style="font-size:90%; background:#6aebe2; color:#ffffff;" |  '''2D-pelimoottorit''' 
| style ="font-size:90%; text-align:center"  | [[Corona]] | [[Fife]] | [[Löve]]
| style="font-size:90%; | [[Corona]] | [[Fife]] | [[Löve]]
|-
|- align = left
| style="text-align:center" | '''2D-karttamuokkaimet'''
! style="font-size:90%; background:#75ebe2; color:#ffffff;" |  '''2D-karttamuokkaimet''' 
|-
| style="font-size:90%; | [[Tiled]]  
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Tiled]]  
|- align = left
|-
! style="font-size:90%; background:#7bede4; color:#ffffff;" |  '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' 
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
| style="font-size:90%; | [[Banshee 3D]] | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[ioquake3]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]] | [[Serious]] | [[Castle Game Engine]] | [[QFusion]] | [[Grit engine]] | [[Godot Engine]]
|-
|- align = left
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Banshee 3D]] | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[ioquake3]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]] | [[Serious]] | [[Castle Game Engine]] | [[QFusion]] | [[Grit engine]] | [[Godot Engine]]
! style="font-size:90%; background:#93ede6; color:#ffffff;" |  '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' 
|-
| style="font-size:90%; | [[Axis Game Factory]] | [[CryEngine]] | [[Unity3D]] | [[Unreal Engine]]
| style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
|- align = left
|-
| style="font-size:90%; background:#a9ebe5; color:#ffffff;text-align:center;" colspan = 2 |   
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Axis Game Factory]] | [[CryEngine]] | [[Unity3D]] | [[Unreal Engine]]
|}
|}
<noinclude>[[Luokka:Mallineet|{{PAGENAME}}]][[Luokka:Artikkelisarjamallineet|{{PAGENAME}}]]</noinclude><includeonly>[[Luokka:Pelikehitys]]</includeonly>
<noinclude>[[Luokka:Mallineet|{{PAGENAME}}]][[Luokka:Artikkelisarjamallineet|{{PAGENAME}}]]</noinclude><includeonly>[[Luokka:Pelikehitys]]</includeonly>

Versio 3. elokuuta 2019 kello 22.35

v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D-pelimoottorit  Corona | Fife | Löve
 2D-karttamuokkaimet  Tiled
 Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit  Banshee 3D | Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | Castle Game Engine | QFusion | Grit engine | Godot Engine
 Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit  Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | Unreal Engine