Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
(Pelikehitys mallineen muunnos ehdostus)
(Yhtä välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä)
Rivi 20: Rivi 20:
| style="font-size:90%; background:#a9ebe5; color:#ffffff;text-align:center;" colspan = 2 |   
| style="font-size:90%; background:#a9ebe5; color:#ffffff;text-align:center;" colspan = 2 |   
|}
|}
<noinclude>


==Mallineesta==
Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.
==Käyttö==
Lisää artikkelin loppuun: <tt><nowiki>{{Pelinteko}}</nowiki></tt>
<noinclude>[[Luokka:Mallineet|{{PAGENAME}}]][[Luokka:Artikkelisarjamallineet|{{PAGENAME}}]]</noinclude><includeonly>[[Luokka:Pelikehitys]]</includeonly>
<noinclude>[[Luokka:Mallineet|{{PAGENAME}}]][[Luokka:Artikkelisarjamallineet|{{PAGENAME}}]]</noinclude><includeonly>[[Luokka:Pelikehitys]]</includeonly>

Versio 16. elokuuta 2019 kello 21.03

v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D-pelimoottorit  Corona | Fife | Löve
 2D-karttamuokkaimet  Tiled
 Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit  Banshee 3D | Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | Castle Game Engine | QFusion | Grit engine | Godot Engine
 Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit  Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | Unreal Engine
  


Mallineesta

Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.

Käyttö

Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}