Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p (O3DE)
p (leveys 100%)
Rivi 1: Rivi 1:
{| class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="margin:auto" width = 60%
{| class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" style="margin:auto" width = 100%
|-
|-
| style="background:#42f5e9; color: #000000; text-align:center;" colspan = 2 |{{vkm|black|blue|nimi=Pelinteko}} [[Tiedosto:GameProgramming.png|15px]] '''[[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|<span style="color:#333333;">Peliohjelmointiin</span>]]<span style="color:#333333;"> liittyvät artikkelit</span>'''
| style="background:#42f5e9; color: #000000; text-align:center;" colspan = 2 |{{vkm|black|blue|nimi=Pelinteko}} [[Tiedosto:GameProgramming.png|15px]] '''[[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|<span style="color:#333333;">Peliohjelmointiin</span>]]<span style="color:#333333;"> liittyvät artikkelit</span>'''

Versio 10. helmikuuta 2022 kello 16.22

v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki ja äänet | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D-pelimoottorit  Corona | Defold | Fife | LÖVE
 2D-karttamuokkaimet  Tiled
 Avoimet 3D-pelimoottorit  Banshee 3D | Crystal Space | Castle Game Engine | DarkPlaces | Defold | Godot Engine | Grit engine | Irrlicht Engine | id Tech (Quake) | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | O3DE | Panda3D | Serious | QFusion
 Suljetut 3D-pelimoottorit  Axis Game Factory | CryEngine | Source | Unity3D | Unreal Engine


Mallineesta

Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.

Käyttö

Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}