Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
p (viilausta eteenpäin.)
p (viilaten ja höyläten)
Rivi 54: Rivi 54:
|- align = left
|- align = left
! style="font-size:90%; background:#50aa7d; color:#ffffff;" |   '''-Kirjastot''' 
! style="font-size:90%; background:#50aa7d; color:#ffffff;" |   '''-Kirjastot''' 
| style="font-size:90%; |  
| style="font-size:90%; | [[Assimp]] | [[OpenGL]] | [[Vulkan]] | [[SDL]]
|- align = left
|}
|}
<noinclude>
<noinclude>

Versio 17. maaliskuuta 2022 kello 23.11

v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki ja äänet | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D 
 Pelimoottorit  Solar2D | Defold | Fife | LÖVE
  -Karttamuokkaimet  Tiled | OGMO Editor
 3D-pelimoottorit 
 Avoimet  Banshee 3D | Castle Game Engine | DarkPlaces | Defold | Godot Engine | Grit engine | Irrlicht Engine | id Tech (Quake) | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | O3DE | Panda3D | Serious | UPBGE | QFusion
 Suljetut  Axis Game Factory | CryEngine | Source | Unity3D | Unreal Engine
 Keskeytyneet  Crystal Space
  kuvankäsittely tekstuurikartoitus mallinnus 
 Kuvankäsittely  Gimp
  -Pikseligrafiikka  Aseprite | Pixelator
 Mallinnus  Blender | UPBGE | MakeHuman | Neobarok | ngPlant | ArbaroDust3D
  -Tekstuurikartoitus  AwesomeBump | Material Maker | Ptex
  -Tekstuurien luonti  ArmorLab
  -Pintakuviomaalaus  ArmorPaint
 Ohjelmointikielet 
     C | C++ | Java | Python
  -Peliohjelmointimoduulit  pygame
  -Kirjastot  Assimp | OpenGL | Vulkan | SDL


Mallineesta

Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.

Käyttö

Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}