Malline:Pelinteko

Linux.fista
Versio hetkellä 13. maaliskuuta 2022 kello 12.50 – tehnyt Lahtis (keskustelu | muokkaukset) (Blenderistä poistettu Game Engine -> käytä UPBGE versiota.)
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki ja äänet | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D 
 2D-pelimoottorit  Solar2D | Defold | Fife | LÖVE
 2D-karttamuokkaimet  Tiled
 3D 
 Avoimet 3D-pelimoottorit  Banshee 3D | Castle Game Engine | DarkPlaces | Defold | Godot Engine | Grit engine | Irrlicht Engine | id Tech (Quake) | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | O3DE | Panda3D | Serious | UPBGE | QFusion
 Suljetut 3D-pelimoottorit  Axis Game Factory | CryEngine | Source | Unity3D | Unreal Engine
 Keskeytyneet  Crystal Space
  kuvankäsittely tekstuurikartoitus mallinnus 
 Kuvankäsittely  Gimp
 Pikseligrafiikka  Aseprite | Pixelator
 Mallinnus  Blender | UPBGE | MakeHuman | Neobarok | ngPlant | ArbaroDust3D
 Tekstuurikartoitus  AwesomeBump | Material Maker | Ptex


Mallineesta

Tämä malline esittelee peliohjelmointiin liittyviä artikkeleita ja ohjelmia.

Käyttö

Lisää artikkelin loppuun: {{Pelinteko}}