Ero sivun ”QFusion” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa
p (GPLv2)
Rivi 4: Rivi 4:
| kuvateksti=
| kuvateksti=
| käyttöliittymä=[[OpenGL]]  
| käyttöliittymä=[[OpenGL]]  
| lisenssi=[[GPL]]  
| lisenssi=[[GPLv2]]  
| kotisivu=[http://www.qfusion.net/ www.qfusion.net]
| kotisivu=[http://www.qfusion.net/ www.qfusion.net]
}}
}}

Versio 19. huhtikuuta 2016 kello 00.20

QFusion
Käyttöliittymä OpenGL
Lisenssi GPLv2
Kotisivu www.qfusion.net

QFusion pelimoottori on tehostettu versio Quake II -pelimoottorista (id Tech 2). Pelimottori tukee myös Quake III karttoja, 3D-modelleja ja shadereita.

Katso myös

Aiheesta muualla

v  k  m
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
 Yleiset  Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikki ja äänet | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
 2D 
 Pelimoottorit  Solar2D | Defold | Fife | LÖVE
  -Karttamuokkaimet  Tiled | OGMO Editor
 3D 
 Avoimet  Banshee 3D | Castle Game Engine | DarkPlaces | Defold | Godot Engine | Grit engine | Irrlicht Engine | id Tech (Quake) | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | The Mirror | OGRE | O3DE | Panda3D | Range Engine | Serious | UPBGE | QFusion
 Suljetut  Axis Game Factory | CryEngine | Source | Unity3D | Unreal Engine
 Keskeytyneet  Crystal Space
  kuvankäsittely tekstuurikartoitus mallinnus 
 Kuvankäsittely  Gimp
  -Pikseligrafiikka  Aseprite | Pixelator
 Mallinnus  Blender | UPBGE | Bforartists | MakeHuman | Neobarok | ngPlant | ArbaroDust3D
  -Tekstuurikartoitus  AwesomeBump | Material Maker | Ptex
  -Tekstuurien luonti  ArmorLab
  -Pintakuviomaalaus  ArmorPaint
 Maastogeneraattorit  TerraForge3D
 Ohjelmointikielet 
  -Käännettävät  C | C++
  -Tulkattavat  Java | Python | Lua
  Ohjelmointimoduulit  pygame
  -Kirjastot  Assimp | OpenGL | Vulkan | SDL