Ero sivun ”Wine Staging” versioiden välillä
p (lähdekoodi) |
p (wine 6.0) |
||
Rivi 3: | Rivi 3: | ||
| kuva=[[Kuva:WINE-logo.png|50px]] | | kuva=[[Kuva:WINE-logo.png|50px]] | ||
| kuvateksti= | | kuvateksti= | ||
| kehitysversio= | | kehitysversio=6.0[https://www.winehq.org/announce/6.0] | ||
| kehityspvm= | | kehityspvm=14. tammikuu 2021 | ||
| käyttöliittymä=[[Wine]] | | käyttöliittymä=[[Wine]] | ||
| lisenssi=[[LGPLv2]] | | lisenssi=[[LGPLv2]] |
Versio 22. tammikuuta 2021 kello 15.32
Wine Staging | |
---|---|
Kehitysversio | 6.0[1] / 14. tammikuu 2021 |
Käyttöliittymä | Wine |
Lisenssi | LGPLv2 |
Kotisivu | wine-staging.com |
Lähdekoodi | github.com/wine-staging/wine-staging |
Wine Staging on testausalue www.winehq.org sivustolle. Se sisältää korjauksia ja uusia ominaisuuksia, joita ei ole vielä sisällytetty Winen pääkehityshaaraan. Wine Staginginin ajatuksena on tarjota kokeellisia ominaisuuksia nopeammin loppukäyttäjille. Se antaa kehittäjille mahdollisuuden keskustella uusista ominaisuuksista ja parantaa korjauksia ennen kuin ne on integroitu pääkehityshaaraan. Esimerkiksi PlayOnLinux-ohjelmisto on ottanut erääksi virtuaaliasema vaihtoehdoksi nopeasti päivittyvät Wine Stagining eri vaihtoehdot. Yleensä viimeisimpien Windows-pelien pelaaminen edellyttää Wine Staging-käyttöä, kera Esyncin käyttöönoton, joka poistaa overheadin objektien synkronisoinnista sekä DXVK:n käyttöönoton, joka on Vulkan-pohjainen yhteensopivuuskerros Direct3D 11:lle.