Muokataan sivua Castle Game Engine

Versio hetkellä 6. tammikuuta 2014 kello 12.32 – tehnyt 81.197.152.36 (keskustelu) (Ak: Uusi sivu: = Castle Game Engine = Avoimen lähdekoodin 3D-peli pelimoottori. Pelimoottoria voidaan käyttää FreePascal ja Lazarus ohjelmissa. Pelimoottori tukee linux, windows, Mac...)
(ero) ← Vanhempi versio | Nykyinen versio (ero) | Uudempi versio → (ero)
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Olet muokkaamassa vanhaa versiota tämän sivun tekstistä. Jos julkaiset sen, kaikki tämän version jälkeen tehdyt muutokset katoavat.
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetyt mallineet:

Tämä sivu kuuluu seuraavaan piilotettuun luokkaan: