Ero sivun ”Mtp Target” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Ei muokkausyhteenvetoa |
Pb (keskustelu | muokkaukset) pEi muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 3: | Rivi 3: | ||
| kuva=[[Kuva:Mtp-Target.jpeg|200 px]] | | kuva=[[Kuva:Mtp-Target.jpeg|200 px]] | ||
| kuvateksti=Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle. | | kuvateksti=Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle. | ||
| lisenssi=[[GPL| | | lisenssi=[[GPL|GPLv2]] | ||
| käyttöliittymä=3D | | käyttöliittymä=3D | ||
| kotisivu=[http://mtp-target.org/ mtp-target.org]}} | | kotisivu=[http://mtp-target.org/ mtp-target.org]}} | ||
Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa | Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikään kuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa. | ||
==Laitteistovaatimukset== | ==Laitteistovaatimukset== | ||
Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla ajureilla riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti. | Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla [[näytönohjaimet|ajureilla]] riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti. | ||
==Ohjaus== | ==Ohjaus== | ||
Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl -painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin. | Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl-painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin. | ||
[[Luokka:Pelit]] | [[Luokka:Pelit]] |
Versio 27. huhtikuuta 2008 kello 22.49
Mtp Target | |
---|---|
Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle. | |
Käyttöliittymä | 3D |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | mtp-target.org |
Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikään kuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa.
Laitteistovaatimukset
Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla ajureilla riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti.
Ohjaus
Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl-painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin.