Rekisteröitymätön käyttäjä
Ero sivun ”Simple DirectMedia Layer” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
ei muokkausyhteenvetoa
(Kirjoitin sitten jotain kun tämmönen roska oli) |
Ei muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
== Yleistä == | == Yleistä == | ||
Simple DirectMedia Layer on ohjelmointirajapinta joka on suunnattu lähinnä peliohjelmointiin. Sillä onnistuu laitteistoriippumaton 2D-grafiikanpiirto, syötteiden luku yms. Myös OpenGL:ää voi käyttää SDL:n kanssa (lähes) saumattomasti yhteen. | Simple DirectMedia Layer on ohjelmointirajapinta joka on suunnattu lähinnä peliohjelmointiin. Sillä onnistuu laitteistoriippumaton 2D-grafiikanpiirto, syötteiden luku yms. Myös [[OpenGL]]:ää voi käyttää SDL:n kanssa (lähes) saumattomasti yhteen. | ||
== Asennus == | == Asennus == |