Ero sivun ”Peliohjelmointi” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p
→Fysiikkamoottorit
Rivi 26: | Rivi 26: | ||
* [[Lightfeather 3D]] | * [[Lightfeather 3D]] | ||
===Fysiikkamoottorit=== | ===Fysiikkamoottorit ja kirjastot=== | ||
* [[Open Dynamics Engine]] [http://ode.org/] on avoimen lähdekoodin | * [[Spring]] on 3D-fysiikkamoottori. | ||
* [[Open Dynamics Engine]] [http://ode.org/] on avoimen lähdekoodin fysiikkakirjasto. | |||
* [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori 2D- | * [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä. | ||
* [[Bullet]] [http://bulletphysics.org/wordpress/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä. | |||
===Kehitysympäristöt=== | ===Kehitysympäristöt=== |