Rekisteröitymätön käyttäjä
Ero sivun ”Peliohjelmointi” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Newton Game Dynamics
(Newton Game Dynamics) |
|||
Rivi 32: | Rivi 32: | ||
* [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä. | * [[Chipmunk Physics]] [http://chipmunk-physics.net/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 2D-peleissä. | ||
* [[Bullet]] [http://bulletphysics.org/wordpress/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä. | * [[Bullet]] [http://bulletphysics.org/wordpress/] on fysiikkamoottori ja kirjasto, jota käytetään 3D-peleissä. | ||
* [[Newton Game Dynamics]] [http://newtondynamics.com/forum/newton.php] on fysiikkamoottori. | |||
===Kehitysympäristöt=== | ===Kehitysympäristöt=== |