Rekisteröitymätön käyttäjä
Ero sivun ”Simple DirectMedia Layer” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Focus on SDL kirja
(Focus on SDL kirja) |
|||
Rivi 17: | Rivi 17: | ||
* [http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index SDL-peliohjelmoinnin opas] (käsittelee myös [[OpenGL]]:ää ja peliohjelmoinnissa tarvittavaa matematiikkaa) | * [http://cone3d.gamedev.net/cgi-bin/index.pl?page=tutorials/gfxsdl/index SDL-peliohjelmoinnin opas] (käsittelee myös [[OpenGL]]:ää ja peliohjelmoinnissa tarvittavaa matematiikkaa) | ||
* [http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/index.php Beginning Game Programming] | * [http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/index.php Beginning Game Programming] | ||
* [http://www.sdltutorials.com SDL tutorials] - SDL peliohjelmointiopas | * [http://www.sdltutorials.com SDL tutorials] - SDL tutorialisin peliohjelmointiopas | ||
* Ernest Pazera: Focus on SDL (ISBN 1-59200-030-4 Cincinnati (OH) : Premier Press, cop. 2003) kirja, eng | |||
[[Luokka:Kirjastot]] | [[Luokka:Kirjastot]] |