Ero sivun ”Mtp Target” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
(Kuva) |
p (fix) |
||
(3 välissä olevaa versiota 2 käyttäjän tekeminä ei näytetä) | |||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{Ohjelma | {{Ohjelma | ||
| nimi=Mtp Target | | nimi=Mtp Target | ||
| kuva=[[Kuva:Mtp-Target.jpeg| | | kuva=[[Kuva:Mtp-Target.jpeg|250px]] | ||
| kuvateksti=Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle. | | kuvateksti=Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle. | ||
| | | käyttöliittymä=[[OpenGL]] | ||
| | | lisenssi=[[GPLv2]] | ||
| kotisivu=[ | | kotisivu=[https://sourceforge.net/projects/mtptarget/ https://sourceforge.net/projects/mtptarget/] | ||
}} | |||
Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa | '''Mtp Target''' on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikään kuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa. | ||
==Laitteistovaatimukset== | ==Laitteistovaatimukset== | ||
Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla ajureilla riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti. | Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla [[näytönohjaimet|ajureilla]] riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti. | ||
==Ohjaus== | ==Ohjaus== | ||
Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl -painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin. | Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl-painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin. | ||
[[Luokka: | [[Luokka:Taitopelit]] |
Nykyinen versio 17. huhtikuuta 2016 kello 21.27
Mtp Target | |
---|---|
Pingviini yrittää laskeutua edessä leijuvalle vihreälle laatalle. | |
Käyttöliittymä | OpenGL |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | https://sourceforge.net/projects/mtptarget/ |
Mtp Target on moninpelattava pingviiniaiheinen urheilupeli, jossa ikään kuin ensin hypätään mäkeä pingviinillä, mutta ilmalennon aikana koetetaan ohjailla otus jossain hyppyrin etupuolella olevalle maalialustalle alle minuutissa.
Laitteistovaatimukset[muokkaa]
Vaikka pelissä käytetään 3D-grafiikkaa, näyttäisi Ati Radeon 7500 vapailla ajureilla riittävän mainiosti sen pyörittämiseen. Ilman minkäänlaista 3D-kiihdytystä peli kuitenkin nykii pahasti.
Ohjaus[muokkaa]
Pingviinin ohjaus tapahtuu nuolinäppäimillä ja ctrl-painikkeella. Ctrl saa kierivän pingviinin lentämään ja päinvastoin.