Ero sivun ”Armory” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
303 merkkiä poistettu ,  2. kesäkuuta 2018
p
Armory
(Ak: Uusi sivu: {{Ohjelma | nimi=ManuelbastioniLAB | kuva=150px | kuvateksti= | lisenssi=zlib-lisenssi / libpng-lisenssi | käyttöliittymä=GTK | k...)
 
p (Armory)
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma
{{Ohjelma
| nimi=ManuelbastioniLAB
| nimi=Armory
| kuva=[[Kuva:ManuelbastioniLAB-logo.png|150px]]
| kuva=
| kuvateksti=
| kuvateksti=
| lisenssi=[[zlib-lisenssi]] / [[libpng-lisenssi]]
| lisenssi=[[zlib-lisenssi]] / [[libpng-lisenssi]]
Rivi 8: Rivi 8:
}}
}}


'''ManuelbastioniLAB''' on avoimen lähdekoodin [[Blender]] mallinnus-sovelluksen lisäosa (addons) 3D-hahmojen mallintamiseen. Ohjelmisto osaa luoda luoda realistisia ihmishahmoja tieteellisen tarkasti [[Python]] kielen avulla. Ohjelmalla luotuja hahmoja voidaan käyttää esimerkiksi kuvituksissa, animaatioissa ja peleissä.  
'''Armory''' on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori [[Blender]]ille.


==Asenna==
==Asenna==
Ohjelman kotisivuilta löydät zip muotoisen asennuspaketin, jonka asennat [[Blender]]in ''User preferences'' -> ''Addons'' välilehdelle ''Install for file''-painikkeella.
Ohjelman lähdekoodivarastosta löydät zip muotoisen asennuspaketin, jonka asennat [[Blender]]in ''User preferences'' -> ''Addons'' välilehdelle ''Install for file''-painikkeella.


==Katso myös==
==Katso myös==
10 149

muokkausta

Navigointivalikko