Ero sivun ”ZDoom” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p
ei muokkausyhteenvetoa
pEi muokkausyhteenvetoa |
pEi muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 9: | Rivi 9: | ||
}} | }} | ||
'''ZDoom''' peliportin kehitti Randy Heit, joka tehtiin [[Doom]]in alkuperäistä lähdekoodia käyttäen. 21. helmikuuta 2016 kehitys kuitenkin lopetettiin. Se ei tarjoa uusia ominaisuuksia, joita [[GZDoom]] tukee, mutta pystyy puolestaan käyttämään laitteiden renderointia vanhemmilla laitteilla, jotka eivät tue nykyaikaisia [[OpenGL]]-ominaisuuksia. Porttauksen avulla on mahdollista pelata useita [[Doom]]-pelityyleihin kuuluvia pelejä kuten esimerkiksi Doom 1 - Final Doom, Heretic, Hexen ja Strife. ZDoom toimii Linuxissa kuin Windowsissa. | {{EOL}} | ||
'''ZDoom'''-peliportin kehitti Randy Heit, joka tehtiin [[Doom]]in alkuperäistä lähdekoodia käyttäen. 21. helmikuuta 2016 kehitys kuitenkin lopetettiin. Se ei tarjoa uusia ominaisuuksia, joita [[GZDoom]] tukee, mutta pystyy puolestaan käyttämään laitteiden renderointia vanhemmilla laitteilla, jotka eivät tue nykyaikaisia [[OpenGL]]-ominaisuuksia. Porttauksen avulla on mahdollista pelata useita [[Doom]]-pelityyleihin kuuluvia pelejä kuten esimerkiksi Doom 1 - Final Doom, Heretic, Hexen ja Strife. ZDoom toimii Linuxissa kuin Windowsissa. | |||