Ero sivun ”Chocolate Doom” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p
Chocolate Doom
pEi muokkausyhteenvetoa |
p (Chocolate Doom) |
||
Rivi 9: | Rivi 9: | ||
}} | }} | ||
'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia (ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat). | '''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia (ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat). | ||
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. | Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. | ||
Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia. | Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia. | ||
==Asennus== | |||
{{Asenna|Chocolate Doom|chocolate-doom}} | |||
[[Luokka: Räiskintäpelit]] | [[Luokka: Räiskintäpelit]] |