Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (Luokka) |
p (Pientä päivitystä) |
||
(2 välissä olevaa versiota toisen käyttäjän tekemänä ei näytetä) | |||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{ Ohjelma | {{Ohjelma | ||
| nimi=OpenMOO2 | | nimi = OpenMOO2 | ||
| kuva=[[Tiedosto:Master_of_Orion_II_main.png|250px]] | | logo = | ||
| kuvateksti= | | kuva = [[Tiedosto:Master_of_Orion_II_main.png|250px]] | ||
| | | kuvateksti = | ||
| käyttöliittymä=[[ | | tekijä = | ||
| kotisivu=[http://openmoo2.org/en | | kehittäjä = | ||
| lähdekoodi=[https://github.com/mimi1vx/openmoo2 github.com/mimi1vx/openmoo2] | | moottori = | ||
| ensijulkaisu = | |||
| vakaaversio = | |||
| vakaapvm = | |||
| kehitysversio = | |||
| kehityspvm = | |||
| ohjelmoitu = [[Python]], [[pyGame]] | |||
| käyttöliittymä = [[SDL]] | |||
| lisenssi = [[GPLv2]] | |||
| kotisivu = [https://web.archive.org/web/20161020093405/http://openmoo2.org/en http://openmoo2.org/en/] {{InternetArchive}} | |||
| lähdekoodi = [https://github.com/mimi1vx/openmoo2 github.com/mimi1vx/openmoo2] | |||
}} | }} | ||
'''OpenMOO2''' on avoimen lähdekoodin klooni [[wikipedia:en:Master of Orion II: Battle at Antares|Master of Orion II: Battle at Antares]] nimisestä vuoropohjaisesta avaruus [[wikipedia:fi:Strategiapeli|strategiapelistä]], jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla. | '''OpenMOO2''' on avoimen lähdekoodin klooni [[wikipedia:en:Master of Orion II: Battle at Antares|Master of Orion II: Battle at Antares]] nimisestä vuoropohjaisesta avaruus [[wikipedia:fi:Strategiapeli|strategiapelistä]], jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla. | ||
==Asennus== | ==Asennus== | ||
Lataa [ | Lataa [https://github.com/mimi1vx/openmoo2 GitHubista] Python-lähdekoodit. | ||
Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat: | |||
<pre> | |||
APP_PICS.LBX | |||
BUFFER0.LBX | |||
COLBLDG.LBX | |||
COLONY2.LBX | |||
COLPUPS.LBX | |||
COLSUM.LBX | |||
COLSYSDI.LBX | |||
DIPLOMAT.LBX | |||
FONTS.LBX | |||
GAME.LBX | |||
IFONTS.LBX | |||
INFO.LBX | |||
MAINMENU.LBX | |||
OFFICER.LBX | |||
PLANETS.LBX | |||
PLNTSUM.LBX | |||
RACEICON.LBX | |||
SR_R9_SC.LBX | |||
TECHSEL.LBX | |||
TEXTBOX.LBX | |||
FLEET.LBX | |||
SHIPS.LBX | |||
</pre> | |||
Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi [[DOSBox]]iin. | Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi [[DOSBox]]iin. | ||
Nykyinen versio 17. maaliskuuta 2022 kello 22.37
OpenMOO2 | |
---|---|
Ohjelmoitu | Python, pyGame |
Käyttöliittymä | SDL |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | http://openmoo2.org/en/ [Wayback Machine] |
Lähdekoodi | github.com/mimi1vx/openmoo2 |
OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.
Asennus[muokkaa]
Lataa GitHubista Python-lähdekoodit.
Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat:
APP_PICS.LBX BUFFER0.LBX COLBLDG.LBX COLONY2.LBX COLPUPS.LBX COLSUM.LBX COLSYSDI.LBX DIPLOMAT.LBX FONTS.LBX GAME.LBX IFONTS.LBX INFO.LBX MAINMENU.LBX OFFICER.LBX PLANETS.LBX PLNTSUM.LBX RACEICON.LBX SR_R9_SC.LBX TECHSEL.LBX TEXTBOX.LBX FLEET.LBX SHIPS.LBX
Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi DOSBoxiin.