Ero sivun ”Pygame” versioiden välillä

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
382 merkkiä lisätty ,  17. maaliskuuta 2022
p
perus päivitystä
p (malline)
p (perus päivitystä)
Rivi 1: Rivi 1:
{{DISPLAYTITLE:{{lcfirst:{{PAGENAME}}}}}}
{{DISPLAYTITLE:{{lcfirst:{{PAGENAME}}}}}}
{{ Ohjelma  
{{Ohjelma
| nimi=pygame
| nimi           = pygame
| kuva=[[Tiedosto:pyGame-logo.png|48px]]  
| logo          = [[Tiedosto:pyGame-logo.png|48px]]  
| kuvateksti=  
| kuva          =
| käyttöliittymä=[[Python]]
| kuvateksti     =
| lisenssi=[[GPL]]
| tekijä        = Pete Shinners
| kotisivu=[http://www.pygame.org www.pygame.org]
| kehittäjä      = yhteisö
| moottori      =
| ensijulkaisu  = ? / 2000
| vakaaversio    = 2.1.2
| vakaapvm      = 27. joulukuuta 2021
| kehitysversio  =
| kehityspvm    =
| ohjelmoitu    = [[C]], [[Python]]
| käyttöliittymä = [[SDL]]
| lisenssi       = [[LGPL]]
| kotisivu       = [https://www.pygame.org www.pygame.org]
| lähdekoodi    = [https://github.com/pygame/ github.com/pygame/]
}}
}}
'''pygame''' on avoimen lähdekoodin [[Python]]-ohjelmointikieleen tehty peliohjelmointimoduuli, jonka on luonut Pete Shinners vuonna 2000. Ohjelmiston kehityksestä on vastannut yhteisö vuoden 2004 jälkeen. Se sisältää [[SDL]]:n päälle toteutetut grafiikka- ja äänikirjastot. Sillä voi ohjelmoida esimerkiksi 2D- ja 3D-pelejä.  
'''pygame''' on avoimen lähdekoodin [[Python]]-ohjelmointikieleen tehty peliohjelmointimoduuli, jonka on luonut Pete Shinners vuonna 2000. Ohjelmiston kehityksestä on vastannut yhteisö vuoden 2004 jälkeen. Se sisältää [[SDL]]:n päälle toteutetut grafiikka- ja äänikirjastot. Sillä voi ohjelmoida esimerkiksi 2D- ja 3D-pelejä.  


10 148

muokkausta

Navigointivalikko