Ero sivun ”Kuinka asennan Unreal Engine 4 Linuxille” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa |
p (Katso myös) |
||
Rivi 29: | Rivi 29: | ||
$ cd ~/UnrealEngine-release/Engine/Binaries/Linux/ | $ cd ~/UnrealEngine-release/Engine/Binaries/Linux/ | ||
$ ./UE4Editor | $ ./UE4Editor | ||
==Katso myös== | |||
* [[Unreal Engine]] | |||
==Aiheesta muualla== | ==Aiheesta muualla== |
Versio 16. helmikuuta 2017 kello 22.08
Unreal Engine 4.15 asennus saattaa kestää kauan. Kun se joudutaan kääntämään lähdekoodeista. Ota huomioon että siinä voi mennä puolivuorokautta riippuen konetehostasi.
- Rekisteröidy GitHubiin.
- Rekisteröidy Epic Games tilisi.
- Linkitä Github tili Epic Games tilin asetuksista.
- Nyt saat oikeudet Unreal Github sivun (private) osioon. Josta lataat lähdekoodin esimerkiksi zip-muotoisena pakettina. Pura se esimerkiksi työpöydällesi.
Tämä ohje on 4.15 versiolle tai uudemmalle tarkoitettu.
Komennot, jotka alkavat $-merkillä suoritetaan tavallisena käyttäjänä ja komennot, jotka alkavat #-merkillä suoritetaan pääkäyttäjänä. Katso myös su, sudo ja doas.
Asenna seuraavat kehityspaketit järjestelmääsi komentoriviä käyttäen seuraavasti.
Ubuntussa ja Debianissa:
# apt-get install -y mono-gmcs mono-xbuild mono-dmcs libmono-corlib4.0-cil libmono-system-data-datasetextensions4.0-cil libmono-system-web-extensions4.0-cil libmono-system-management4.0-cil libmono-system-xml-linq4.0-cil cmake dos2unix clang-3.5 xdg-user-dirs libqt4-dev mono-devel
Avaa pääte ja siirry UnrealEngine-relese hakemistoon.
$ cd UnrealEngine-release
ja suorita Setup.sh asetusohjelma.
$ ./Setup.sh
Kun asetusohjelma on päättynyt. Suorita GenerateProjectFiles.sh ohjelma.
$ ./GenerateProjectFiles.sh
Ja käännä ohjelma. (huom. Tässä voi mennä kauan)
$ make SlateViewer $ make CrashReportClient ShaderCompileWorker UnrealLightmass UnrealPak UE4Editor
Käyttö:
$ cd ~/UnrealEngine-release/Engine/Binaries/Linux/ $ ./UE4Editor