Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä
p (Vanhentunut linkki ja lähdekoodit) |
p (lähdekoodi) |
||
Rivi 6: | Rivi 6: | ||
| käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]] | | käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]] | ||
| kotisivu=[http://openmoo2.org/en/ http://openmoo2.org/en/] {{Vanhentunut linkki}} | | kotisivu=[http://openmoo2.org/en/ http://openmoo2.org/en/] {{Vanhentunut linkki}} | ||
| | | lähdekoodi=[https://github.com/mimi1vx/openmoo2 github.com/mimi1vx/openmoo2] | ||
}} | }} | ||
Versio 8. joulukuuta 2020 kello 08.44
OpenMOO2 | |
---|---|
Käyttöliittymä | Python, pyGame |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | http://openmoo2.org/en/ [vanhentunut linkki] |
Lähdekoodi | github.com/mimi1vx/openmoo2 |
OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.
Asennus
Lataa pelin kotisivulta [vanhentunut linkki] python lähdekoodit.
Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat APP_PICS.LBX, BUFFER0.LBX, COLBLDG.LBX, COLONY2.LBX, COLPUPS.LBX,COLSUM.LBX, COLSYSDI.LBX, DIPLOMAT.LBX, FONTS.LBX, GAME.LBX, IFONTS.LBX, INFO.LBX, MAINMENU.LBX, OFFICER.LBX, PLANETS.LBX, PLNTSUM.LBX, RACEICON.LBX, SR_R9_SC.LBX, TECHSEL.LBX, TEXTBOX.LBX, FLEET.LBX ja SHIPS.LBX Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi DOSBoxiin.