Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (fix) |
p (fix) |
||
Rivi 3: | Rivi 3: | ||
| style="background: #C3E68C; text-align:center" |'''Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit''' | | style="background: #C3E68C; text-align:center" |'''Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit''' | ||
|- | |- | ||
| style="text-align:center" | [[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointi Linuxilla]] | [[Musiikinteko Linuxilla]] | [[Kuvankäsittely]] | | | style="text-align:center" | [[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointi Linuxilla]] | [[Musiikinteko Linuxilla]] | [[Kuvankäsittely]] | [[CAD-ohjelmat#Mallinnus|Mallinnus]] | [[Lokalisointi]] | ||
|- | |- | ||
| style="text-align:center" | '''2D-pelimoottorit''' | | style="text-align:center" | '''2D-pelimoottorit''' |
Versio 30. marraskuuta 2013 kello 20.04
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit |
Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikinteko Linuxilla | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi |
2D-pelimoottorit |
Löve | Fife |
3D-pelimoottorit |
OGRE | Panda3D | Crystal Space | Irrlicht Engine | Lightfeather 3D |