Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
(ehkäpä näin on selvempi)
(lisää)
Rivi 11: Rivi 11:
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
|-
|-
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]]
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]]
|-
|-
| style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''
| style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit'''

Versio 1. kesäkuuta 2014 kello 02.24

Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit
Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikinteko Linuxilla | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi
2D-pelimoottorit
Fife | Löve
Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit
Crystal Space | Irrlicht Engine | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D
Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit
Axis Game Factory | CryEngine | Unity 4 |