Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
(Katso myös) |
Ei muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
}} | }} | ||
OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni [[wikipedia:en:Master of Orion II: Battle at Antares|Master of Orion II: Battle at Antares]] nimisestä vuoropohjaisesta avaruus [[wikipedia:fi:Strategiapeli|strategiapelistä]], jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla. | '''OpenMOO2''' on avoimen lähdekoodin klooni [[wikipedia:en:Master of Orion II: Battle at Antares|Master of Orion II: Battle at Antares]] nimisestä vuoropohjaisesta avaruus [[wikipedia:fi:Strategiapeli|strategiapelistä]], jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla. | ||
Versio 6. maaliskuuta 2015 kello 20.37
OpenMOO2 | |
---|---|
Käyttöliittymä | Python, pyGame |
Lisenssi | GPL-2 |
Kotisivu | http://openmoo2.org/en/ |
OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.
Asennus
Lataa pelin kotisivulta python lähdekoodit.
Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 LBX- tiedostot, jotka ovat APP_PICS.LBX, BUFFER0.LBX, COLBLDG.LBX, COLONY2.LBX, COLPUPS.LBX,COLSUM.LBX, COLSYSDI.LBX, DIPLOMAT.LBX, FONTS.LBX, GAME.LBX, IFONTS.LBX, INFO.LBX, MAINMENU.LBX, OFFICER.LBX, PLANETS.LBX, PLNTSUM.LBX, RACEICON.LBX, SR_R9_SC.LBX, TECHSEL.LBX, TEXTBOX.LBX, FLEET.LBX ja SHIPS.LBX