Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
(lisää) |
p (portaalin linkitys tänne) |
||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{| class="toccolours" style="margin:auto" | {| class="toccolours" style="margin:auto" | ||
|- | |- | ||
| style="background: #C3E68C; text-align:center" |'''Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit''' | | style="background: #C3E68C; text-align:center" |'''[[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit]]''' | ||
|- | |- | ||
| style="text-align:center" | [[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointi Linuxilla]] | [[Musiikinteko Linuxilla]] | [[Kuvankäsittely]] | [[CAD-ohjelmat#Mallinnus|Mallinnus]] | [[Lokalisointi]] | | style="text-align:center" | [[Portaali: Peliohjelmointi Linuxilla|Peliohjelmointi Linuxilla]] | [[Musiikinteko Linuxilla]] | [[Kuvankäsittely]] | [[CAD-ohjelmat#Mallinnus|Mallinnus]] | [[Lokalisointi]] |
Versio 17. huhtikuuta 2015 kello 21.09
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit |
Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikinteko Linuxilla | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi |
2D-pelimoottorit |
Fife | Löve |
Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Crystal Space | Irrlicht Engine | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D |
Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Axis Game Factory | CryEngine | Unity 4 | |