Ero sivun ”Chocolate Doom” versioiden välillä
p (Chocolate Doom) |
p (viilaten ja höyläten) |
||
Rivi 9: | Rivi 9: | ||
}} | }} | ||
'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia | '''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat. | ||
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. | Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. |
Versio 20. marraskuuta 2020 kello 23.32
Chocolate Doom | |
---|---|
Käyttöliittymä | SDL |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | |
Chocolate Doom käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat.
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.
Asennus
Chocolate Doom löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä chocolate-doom. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.