Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä
p (lähdekoodi) |
p (Luokka) |
||
Rivi 21: | Rivi 21: | ||
* [[2ooM]] | * [[2ooM]] | ||
[[Luokka:Avaruuspelit]] | |||
[[Luokka:Strategiapelit]] | [[Luokka:Strategiapelit]] | ||
[[Luokka:Portatut pelit]] | [[Luokka:Portatut pelit]] |
Versio 17. maaliskuuta 2022 kello 00.03
OpenMOO2 | |
---|---|
Käyttöliittymä | Python, pyGame |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | http://openmoo2.org/en/ [vanhentunut linkki] |
Lähdekoodi | github.com/mimi1vx/openmoo2 |
OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.
Asennus
Lataa pelin kotisivulta [vanhentunut linkki] python lähdekoodit.
Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat APP_PICS.LBX, BUFFER0.LBX, COLBLDG.LBX, COLONY2.LBX, COLPUPS.LBX,COLSUM.LBX, COLSYSDI.LBX, DIPLOMAT.LBX, FONTS.LBX, GAME.LBX, IFONTS.LBX, INFO.LBX, MAINMENU.LBX, OFFICER.LBX, PLANETS.LBX, PLNTSUM.LBX, RACEICON.LBX, SR_R9_SC.LBX, TECHSEL.LBX, TEXTBOX.LBX, FLEET.LBX ja SHIPS.LBX Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi DOSBoxiin.