Ero sivun ”OpenMOO2” versioiden välillä
p (Luokka) |
p (kotisivu-linkki päivitetty Wayback Machinen-toimivaan versioon) |
||
Rivi 5: | Rivi 5: | ||
| lisenssi=[[GPLv2]] | | lisenssi=[[GPLv2]] | ||
| käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]] | | käyttöliittymä=[[Python]], [[pyGame]] | ||
| kotisivu=[http://openmoo2.org/en | | kotisivu=[https://web.archive.org/web/20161020093405/http://openmoo2.org/en http://openmoo2.org/en/] {{InternetArchive}} | ||
| lähdekoodi=[https://github.com/mimi1vx/openmoo2 github.com/mimi1vx/openmoo2] | | lähdekoodi=[https://github.com/mimi1vx/openmoo2 github.com/mimi1vx/openmoo2] | ||
}} | }} |
Versio 17. maaliskuuta 2022 kello 18.37
OpenMOO2 | |
---|---|
Käyttöliittymä | Python, pyGame |
Lisenssi | GPLv2 |
Kotisivu | http://openmoo2.org/en/ [Wayback Machine] |
Lähdekoodi | github.com/mimi1vx/openmoo2 |
OpenMOO2 on avoimen lähdekoodin klooni Master of Orion II: Battle at Antares nimisestä vuoropohjaisesta avaruus strategiapelistä, jonka toimintaan kuuluu tutkiminen, kansakuntien laajentaminen, resurssien hyödyntäminen ja vihollisien tuhoaminen. Pelin ideana on saavuttaa galaksien herruus, joko diplomatian ja/tai voimankäytön avulla.
Asennus
Lataa pelin kotisivulta [vanhentunut linkki] python lähdekoodit.
Peli tarvitsee alkuperäiset Master of Orion 2 Battle at Antares pelin LBX- tiedostot, jotka ovat APP_PICS.LBX, BUFFER0.LBX, COLBLDG.LBX, COLONY2.LBX, COLPUPS.LBX,COLSUM.LBX, COLSYSDI.LBX, DIPLOMAT.LBX, FONTS.LBX, GAME.LBX, IFONTS.LBX, INFO.LBX, MAINMENU.LBX, OFFICER.LBX, PLANETS.LBX, PLNTSUM.LBX, RACEICON.LBX, SR_R9_SC.LBX, TECHSEL.LBX, TEXTBOX.LBX, FLEET.LBX ja SHIPS.LBX Saadaksesi nämä tiedostot voit asentaa pelin esimerkiksi DOSBoxiin.