Ero sivun ”Chocolate Doom” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p
viilaten ja höyläten
p (Chocolate Doom) |
p (viilaten ja höyläten) |
||
Rivi 9: | Rivi 9: | ||
}} | }} | ||
'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia | '''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat. | ||
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. | Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. |