Ero sivun ”Chocolate Doom” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa
p (lähdekoodi)
 
(2 välissä olevaa versiota toisen käyttäjän tekemänä ei näytetä)
Rivi 6: Rivi 6:
| lisenssi=[[GPLv2]]
| lisenssi=[[GPLv2]]
| kotisivu=<li>[https://www.chocolate-doom.org www.chocolate-doom.org] <li>[https://www.chocolate-doom.org/wiki/index.php/FAQ FAQ]
| kotisivu=<li>[https://www.chocolate-doom.org www.chocolate-doom.org] <li>[https://www.chocolate-doom.org/wiki/index.php/FAQ FAQ]
| lahdekoodi=[https://github.com/chocolate-doom/chocolate-doom github.com/chocolate-doom/chocolate-doom]
| lähdekoodi=[https://github.com/chocolate-doom/chocolate-doom github.com/chocolate-doom/chocolate-doom]
}}
}}


'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia (ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat).
'''Chocolate Doom''' käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla [[Doom]] -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat.


Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla.
Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla.
Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.
Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.
==Asennus==
{{Asenna|Chocolate Doom|chocolate-doom}}


[[Luokka: Räiskintäpelit]]
[[Luokka: Räiskintäpelit]]

Nykyinen versio 8. joulukuuta 2020 kello 07.42

Chocolate Doom

Käyttöliittymä SDL
Lisenssi GPLv2
Kotisivu
  • www.chocolate-doom.org
  • FAQ
  • Lähdekoodi github.com/chocolate-doom/chocolate-doom

    Chocolate Doom käyttää erilaista lähestymistapaa muihin lähdeportteihin. Sen tavoitteena on toistaa tarkasti kokemus Vanilla Doom -pelistä. Se on konservatiivinen, historiallisesti tarkka Doom-lähdeportti, joka on yhteensopiva tuhansien modien ja tasojen kanssa, jotka tehtiin ennen Doom-lähdekoodin julkaisua. Uuden räikeän grafiikan sijaan Chocolate Doomin pääominaisuudet ovat pelin tarkka toistaminen 1990-luvulla. Projekti on kehitetty tarkkaan harkitun filosofian ympärille, joka rajoittaa tarkoituksella lisättäviä ominaisuuksia ja hylkää kaikki pelattavuuteen vaikuttavat.

    Chocolate Doomin on kirjoittanut Simon Howard, monien muiden virheraportteja ja ehdotuksia toimittaneiden ihmisten laajan avun avulla. Chocolate Strifen ovat kehittäneet James Haley ja Samuel Villarreal osana huolellista käänteissuunnitteluprojektia.

    Asennus[muokkaa]

    Chocolate Doom löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä chocolate-doom. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.