Muokataan sivua Portaali:Peliohjelmointi Linuxilla
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 105: | Rivi 105: | ||
* [[Crystal Space]] | * [[Crystal Space]] | ||
* [[Irrlicht Engine]] on joustava 3D-grafiikkamoottori ja kirjasto, joka antaa kehittäjien tuottaa sovelluksia hyödyntäen laitteistokiihdytettyä 3D-grafiikkaa OpenGL:n avulla. | * [[Irrlicht Engine]] on joustava 3D-grafiikkamoottori ja kirjasto, joka antaa kehittäjien tuottaa sovelluksia hyödyntäen laitteistokiihdytettyä 3D-grafiikkaa OpenGL:n avulla. | ||
* [[jMonkeyEngine]] on Javalla ja OpenGL:llä toteutettu avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori | * [[jMonkeyEngine]] on Javalla ja OpenGL:llä toteutettu avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori. | ||
* [[Lightfeather 3D]] | * [[Lightfeather 3D]] | ||
* [[OGRE]] on joustava 3D-grafiikkamoottori ja | * [[OGRE]] on joustava 3D-grafiikkamoottori ja kehys, joka antaa kehittäjien tuottaa sovelluksia hyödyntäen laitteistokiihdytettyä 3D-grafiikkaa OpenGL:n avulla. | ||
* [[Panda3D]] on 3D-grafiikkamoottori, jota ohjelmoidaan C++ ja Python-kielen avulla. | * [[Panda3D]] on 3D-grafiikkamoottori, jota ohjelmoidaan C++ ja Python-kielen avulla. | ||
* [[Godot Engine]] on 2D- ja 3D-pelimoottori. | * [[Godot Engine]] on 2D- ja 3D-pelimoottori. |