Muokataan sivua Portaali:Peliohjelmointi Linuxilla
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 134: | Rivi 134: | ||
* [http://slick.ninjacave.com/slick-util/ Slick-Util] on pieni jar-muotoinen kirjasto, jolla voi ladata erilaisia kuva-, ääni- ja fonttimuotoiluja LWJGL-kirjaston käyttöön. | * [http://slick.ninjacave.com/slick-util/ Slick-Util] on pieni jar-muotoinen kirjasto, jolla voi ladata erilaisia kuva-, ääni- ja fonttimuotoiluja LWJGL-kirjaston käyttöön. | ||
== | ==Moduulit== | ||
* [[pyGame]] on avoimen lähdekoodin [[Python]]-ohjelmointikieleen tehty peliohjelmointimoduuli. Se sisältää [[SDL|SDL:n]] päälle toteutetut grafiikka- ja äänikirjastot. | * [[pyGame]] on avoimen lähdekoodin [[Python]]-ohjelmointikieleen tehty peliohjelmointimoduuli. Se sisältää [[SDL|SDL:n]] päälle toteutetut grafiikka- ja äänikirjastot. | ||