Muokataan sivua Wavefront OBJ
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.
Nykyinen versio | Oma tekstisi | ||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{perustietoa | {{perustietoa}} | ||
{{Tiedostomuodot | {{Tiedostomuodot | ||
| nimi = Wavefront OBJ | | nimi = Wavefront OBJ | ||
Rivi 7: | Rivi 7: | ||
| säiliönmuoto = teksti | | säiliönmuoto = teksti | ||
| tiedostopääte = .obj | | tiedostopääte = .obj | ||
| mediatyyppi = | | mediatyyppi = | ||
| koodekki = | | koodekki = | ||
| vakaaversio = | | vakaaversio = | ||
Rivi 16: | Rivi 16: | ||
| avoinkoodi = | | avoinkoodi = | ||
}} | }} | ||
'''Wavefront OBJ''' eli .obj on [[Wavefront Technologies]]in kehittämä tekstimuotoinen | '''Wavefront OBJ''' eli .obj on [[Wavefront Technologies]]in kehittämä tekstimuotoinen tiedosto, joka sisältää ohjeen mallinnetun kappaleen polygonien piirtämiseen. | ||
Se sisältää kolmiulotteisen objektin, joka sisältää 3D-koordinaatit, tekstuurikartat, polygonipinnat ja muut objektitiedot. OBJ-tiedostot voivat myös tallentaa viittauksia yhteen tai useampaan .MTL-tiedostoon, jotka sisältävät objektin pintamateriaalia. | Se sisältää kolmiulotteisen objektin, joka sisältää 3D-koordinaatit, tekstuurikartat, polygonipinnat ja muut objektitiedot. OBJ-tiedostot voivat myös tallentaa viittauksia yhteen tai useampaan .MTL-tiedostoon, jotka sisältävät objektin pintamateriaalia. | ||
Rivi 41: | Rivi 41: | ||
* [[Godot Engine]] | * [[Godot Engine]] | ||
* [[Panda3D]] | * [[Panda3D]] | ||
{{Kolmiulotteinen mallinnus}} | {{Kolmiulotteinen mallinnus}} | ||
[[Luokka: Tiedostomuodot]] | [[Luokka: Tiedostomuodot]] |