Muokataan sivua Wine Staging

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma  
{{Ohjelma  
| nimi           = Wine Staging
| nimi=Wine Staging  
| kuva           = [[Tiedosto:WINE-logo.svg.png|50px]]  
| kuva=[[Kuva:WINE-logo.png|50px]]  
| kuvateksti     =  
| kuvateksti=  
| kehitysversio  = 8.0-rc4[https://www.winehq.org/announce/8.0-rc4]
| käyttöliittymä=[[Wine]]
| kehityspvm    = 15. tammikuuta 2023
| lisenssi=[[LGPLv2]]  
| käyttöliittymä = [[Wine]]
| kotisivu=[https://www.wine-staging.com/ www.wine-staging.com]
| lisenssi       = [[LGPLv2]]  
| lahdekoodi=[https://github.com/wine-staging/wine-staging github.com/wine-staging/wine-staging]
| kotisivu       = [https://www.wine-staging.com/ wine-staging.com]
| lähdekoodi    = [https://github.com/wine-staging/wine-staging github.com/wine-staging/wine-staging]
}}
}}
'''Wine Staging''' on testausalue [https://www.winehq.org www.winehq.org] sivustolle. Se sisältää korjauksia ja uusia ominaisuuksia, joita ei ole vielä sisällytetty [[Wine]]n pääkehityshaaraan. Wine Staginginin ajatuksena on tarjota kokeellisia ominaisuuksia nopeammin loppukäyttäjille. Se antaa kehittäjille mahdollisuuden keskustella uusista ominaisuuksista ja parantaa korjauksia ennen kuin ne on integroitu pääkehityshaaraan. Esimerkiksi [[PlayOnLinux]]-ohjelmisto on ottanut erääksi virtuaaliasema vaihtoehdoksi nopeasti päivittyvät Wine Stagining eri vaihtoehdot. Yleensä viimeisimpien Windows-pelien pelaaminen edellyttää Wine Staging-käyttöä, kera [[Esync]]in käyttöönoton, joka poistaa overheadin objektien synkronisoinnista sekä [[DXVK]]:n käyttöönoton, joka on [[Vulkan]]-pohjainen yhteensopivuuskerros [https://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D#Direct3D_11.0 Direct3D 11]:lle.
'''Wine Staging''' on testausalue [https://www.winehq.org www.winehq.org] sivustolle. Se sisältää korjauksia ja uusia ominaisuuksia, joita ei ole vielä sisällytetty [[Wine]]n pääkehityshaaraan. Wine Staginginin ajatuksena on tarjota kokeellisia ominaisuuksia nopeammin loppukäyttäjille. Se antaa kehittäjille mahdollisuuden keskustella uusista ominaisuuksista ja parantaa korjauksia ennen kuin ne on integroitu pääkehityshaaraan. Esimerkiksi [[PlayOnLinux]]-ohjelmisto on ottanut erääksi virtuaaliasema vaihtoehdoksi nopeasti päivittyvät Wine Stagining eri vaihtoehdot. Yleensä viimeisimpien Windows-pelien pelaaminen edellyttää Wine Staging-käyttöä, kera [[Esync]]in käyttöönoton, joka poistaa overheadin objektien synkronisoinnista sekä [[DXVK]]:n käyttöönoton, joka on [[Vulkan]]-pohjainen yhteensopivuuskerros [https://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D#Direct3D_11.0 Direct3D 11]:lle.


==Katso myös==
==Lue lisää==
* [[Proton]]
* [[Lutris]]
 
==Aiheesta muualla==
* https://github.com/lutris/docs/blob/master/HowToEsync.md
* https://github.com/lutris/docs/blob/master/HowToEsync.md
* https://github.com/lutris/docs/blob/master/HowToDXVK.md
* https://github.com/lutris/docs/blob/master/HowToDXVK.md
 
* [[Lutris]]
{{Wine}}


[[Luokka:Emulaattorit ja virtuaalikoneet]]
[[Luokka:Emulaattorit ja virtuaalikoneet]]
[[Luokka:Pelit]]
[[Luokka:Pelit]]
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetyt mallineet:

Tämä sivu kuuluu seuraavaan piilotettuun luokkaan: