Muokataan sivua ZDoom

Siirry navigaatioon Siirry hakuun
Varoitus: Et ole kirjautunut sisään. IP-osoitteesi näkyy julkisesti kaikille, jos muokkaat. Jos kirjaudut sisään tai luot tunnuksen, muokkauksesi yhdistetään käyttäjänimeesi ja saat paremman käyttökokemuksen.

Kumoaminen voidaan suorittaa. Varmista alla olevasta vertailusta, että haluat saada aikaan tämän lopputuloksen, ja sen jälkeen julkaise alla näkyvät muutokset.

Nykyinen versio Oma tekstisi
Rivi 9: Rivi 9:
}}
}}


{{EOL}}
'''ZDoom''' peliportin kehitti Randy Heit, joka tehtiin [[Doom]]in alkuperäistä lähdekoodia käyttäen. 21. helmikuuta 2016 kehitys kuitenkin lopetettiin. Se ei tarjoa uusia ominaisuuksia, joita [[GZDoom]] tukee, mutta pystyy puolestaan käyttämään laitteiden renderointia vanhemmilla laitteilla, jotka eivät tue nykyaikaisia [[OpenGL]]-ominaisuuksia. Porttauksen avulla on mahdollista pelata useita [[Doom]]-pelityyleihin kuuluvia pelejä kuten esimerkiksi Doom 1 - Final Doom, Heretic, Hexen ja Strife. ZDoom toimii Linuxissa kuin Windowsissa.
 
'''ZDoom'''-peliportin kehitti Randy Heit, joka tehtiin [[Doom]]in alkuperäistä lähdekoodia käyttäen. 21. helmikuuta 2016 kehitys kuitenkin lopetettiin. Se ei tarjoa uusia ominaisuuksia, joita [[GZDoom]] tukee, mutta pystyy puolestaan käyttämään laitteiden renderointia vanhemmilla laitteilla, jotka eivät tue nykyaikaisia [[OpenGL]]-ominaisuuksia. Porttauksen avulla on mahdollista pelata useita [[Doom]]-pelityyleihin kuuluvia pelejä kuten esimerkiksi Doom 1 - Final Doom, Heretic, Hexen ja Strife. ZDoom toimii Linuxissa kuin Windowsissa.


ZDoomissa on nyt useita makuja! Ensisijainen porttaus on [[GZDoom]], tukee edistynyttä laitteistoa (OpenGL ja Vulkan) ja parannettuja ohjelmistojen renderointiominaisuuksia, kun taas porttaus [[LZDoom]] toimii vaihtoehtona eri ominaisuusjoukolla. Vaikka vanhemman ZDoom-kooditietokanta on lopetettu, viimeisin virallinen 2.8.1 julkaisu on kuitenkin saatavana jälkipolville.
ZDoomissa on nyt useita makuja! Ensisijainen porttaus on [[GZDoom]], tukee edistynyttä laitteistoa (OpenGL ja Vulkan) ja parannettuja ohjelmistojen renderointiominaisuuksia, kun taas porttaus [[LZDoom]] toimii vaihtoehtona eri ominaisuusjoukolla. Vaikka vanhemman ZDoom-kooditietokanta on lopetettu, viimeisin virallinen 2.8.1 julkaisu on kuitenkin saatavana jälkipolville.
Wikin materiaali on kaikkien vapaasti käytettävissä Creative Commons 3.0 - nimi mainittava -lisenssin alaisuudessa. TEKIJÄNOIKEUDEN ALAISEN MATERIAALIN KÄYTTÄMINEN ILMAN LUPAA ON EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ!

Muokataksesi tätä sivua vastaa alla olevaan kysymykseen (lisätietoja):

Peruuta Muokkausohjeet (avautuu uuteen ikkunaan)

Tällä sivulla käytetyt mallineet:

Tämä sivu kuuluu seuraavaan piilotettuun luokkaan:

Noudettu kohteesta ”https://www.linux.fi/wiki/ZDoom