Ero sivun ”Bullet” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa |
pEi muokkausyhteenvetoa |
||
(3 välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä) | |||
Rivi 1: | Rivi 1: | ||
{{ | {{Kirjasto | ||
| nimi=Bullet | | nimi = Bullet | ||
| kuva=[[Tiedosto:Bullet-logo.png|150px]] | | kuva = [[Tiedosto:Bullet-logo.png|150px]] | ||
| kuvateksti= | | kuvateksti = | ||
| lisenssi=[[zlib-lisenssi]] | | tekijä = | ||
| kehittäjä = | |||
| kotisivu=[http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org] | | ensijulkaisu = | ||
| vakaaversio = | |||
| vakaapvm = | |||
| kehitysversio = | |||
| kehityspvm = | |||
| ohjelmoitu = | |||
| kirjasto = fysiikkasimulaatio kirjasto | |||
| lisenssi = [[zlib-lisenssi]] | |||
| kotisivu = [http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org] | |||
| lähdekoodi = [https://github.com/bulletphysics/bullet3 github.com/bulletphysics//bullet3] | |||
}} | }} | ||
'''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja. | '''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja. | ||
Rivi 18: | Rivi 28: | ||
* [[Crystal Space]] | * [[Crystal Space]] | ||
[[Luokka: Fysiikkamoottorit]] | |||
[[Luokka: |
Nykyinen versio 26. joulukuuta 2020 kello 04.40
Bullet | |
---|---|
Kirjasto | fysiikkasimulaatio kirjasto |
Lisenssi | zlib-lisenssi |
Kotisivu | bulletphysics.org |
Lähdekoodi | github.com/bulletphysics//bullet3 |
Bullet on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan OpenGL tai SDL-ohjelmistoja.
Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa NASA Tensegrity Robotics Toolkit -ohjelmassaan.
Asennus[muokkaa]
Bullet löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä libbullet-dev. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.