Ero sivun ”Bullet” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (Malline:Kirjasto) |
pEi muokkausyhteenvetoa |
||
(Yhtä välissä olevaa versiota samalta käyttäjältä ei näytetä) | |||
Rivi 11: | Rivi 11: | ||
| kehityspvm = | | kehityspvm = | ||
| ohjelmoitu = | | ohjelmoitu = | ||
| kirjasto = fysiikkasimulaatio kirjasto | |||
| lisenssi = [[zlib-lisenssi]] | | lisenssi = [[zlib-lisenssi]] | ||
| kotisivu = [http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org] | | kotisivu = [http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org] | ||
| lähdekoodi = | | lähdekoodi = [https://github.com/bulletphysics/bullet3 github.com/bulletphysics//bullet3] | ||
}} | }} | ||
Rivi 26: | Rivi 27: | ||
* [[ODE]] | * [[ODE]] | ||
* [[Crystal Space]] | * [[Crystal Space]] | ||
[[Luokka: Fysiikkamoottorit]] | [[Luokka: Fysiikkamoottorit]] |
Nykyinen versio 26. joulukuuta 2020 kello 04.40
Bullet | |
---|---|
Kirjasto | fysiikkasimulaatio kirjasto |
Lisenssi | zlib-lisenssi |
Kotisivu | bulletphysics.org |
Lähdekoodi | github.com/bulletphysics//bullet3 |
Bullet on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan OpenGL tai SDL-ohjelmistoja.
Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa NASA Tensegrity Robotics Toolkit -ohjelmassaan.
Asennus[muokkaa]
Bullet löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä libbullet-dev. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.