Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (Unity3D) |
p (ioquake3) |
||
Rivi 11: | Rivi 11: | ||
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' | | style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' | ||
|- | |- | ||
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]] | | style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Crystal Space]] | [[Irrlicht Engine]] | [[ioquake3]] | [[jMonkeyEngine]] | [[Lightfeather 3D]] | [[OGRE]] | [[Panda3D]] | ||
|- | |- | ||
| style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' | | style="text-align:center" | '''Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' |
Versio 16. maaliskuuta 2016 kello 21.32
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit |
Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikinteko Linuxilla | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi |
2D-pelimoottorit |
Fife | Löve |
Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D |
Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | |