Ero sivun ”Bullet” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (katso myös) |
p (→Katso myös) |
||
Rivi 16: | Rivi 16: | ||
==Katso myös== | ==Katso myös== | ||
* [[ODE]] | * [[ODE]] | ||
* [[Crystal Space]] | |||
==Aiheesta muualla== | ==Aiheesta muualla== |
Versio 5. helmikuuta 2016 kello 18.57
Bullet | |
---|---|
Käyttöliittymä | kirjasto |
Lisenssi | zlib-lisenssi |
Kotisivu | http://bulletphysics.org |
Bullet on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan OpenGL tai SDL-ohjelmistoja.
Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa NASA Tensegrity Robotics Toolkit ohjelmassaan.
Asennus
Bullet löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä libbullet-dev. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.