Ero sivun ”Bullet” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (→Katso myös) |
Ei muokkausyhteenvetoa |
||
Rivi 5: | Rivi 5: | ||
| lisenssi=[[zlib]]-lisenssi | | lisenssi=[[zlib]]-lisenssi | ||
| käyttöliittymä=kirjasto | | käyttöliittymä=kirjasto | ||
| kotisivu=[http://bulletphysics.org | | kotisivu=[http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org] | ||
}} | }} | ||
'''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja. | '''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja. | ||
Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa [http://ti.arc.nasa.gov/tech/asr/intelligent-robotics/tensegrity/ntrt/ NASA Tensegrity Robotics Toolkit] ohjelmassaan. | Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa [http://ti.arc.nasa.gov/tech/asr/intelligent-robotics/tensegrity/ntrt/ NASA Tensegrity Robotics Toolkit] -ohjelmassaan. | ||
==Asennus== | ==Asennus== |
Versio 6. helmikuuta 2016 kello 11.23
Bullet | |
---|---|
Käyttöliittymä | kirjasto |
Lisenssi | zlib-lisenssi |
Kotisivu | bulletphysics.org |
Bullet on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan OpenGL tai SDL-ohjelmistoja.
Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa NASA Tensegrity Robotics Toolkit -ohjelmassaan.
Asennus
Bullet löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä libbullet-dev. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.