Ero sivun ”Crystal Space” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p päivitystä |
|||
| Rivi 3: | Rivi 3: | ||
| kuva= | | kuva= | ||
| kuvateksti= | | kuvateksti= | ||
| lisenssi=[[ | | lisenssi=[[GNU]] [[LGPL]] | ||
| käyttöliittymä=[[OpenGL]], [[SDL]], [[X11]] | | käyttöliittymä=[[OpenGL]], [[SDL]], [[X11]] | ||
| kotisivu=[http://www.crystalspace3d.org/main/Main_Page] | | kotisivu=[http://www.crystalspace3d.org/main/Main_Page] | ||
}} | }} | ||
'''Crystal Space''' on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori. Ohjelmistokehys on saatavissa Windowsille, Mac os X:lle ja Linuxille. Ohjelmaan sisältyy moduulit 2D ja 3D-grafiikalle, äänelle, törmäysten havaitsemiselle ja fysiikan. [[ODE]] ja [[Bullet]] hoitavat fysiikan. | |||
==Asennus== | ==Asennus== | ||
Versio 30. marraskuuta 2013 kello 20.21
| Crystal Space | |
|---|---|
| Käyttöliittymä | OpenGL, SDL, X11 |
| Lisenssi | GNU LGPL |
| Kotisivu | [1] |
Crystal Space on avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottori. Ohjelmistokehys on saatavissa Windowsille, Mac os X:lle ja Linuxille. Ohjelmaan sisältyy moduulit 2D ja 3D-grafiikalle, äänelle, törmäysten havaitsemiselle ja fysiikan. ODE ja Bullet hoitavat fysiikan.
Asennus
Crystal Space löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä crystalspace. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.