Ero sivun ”Malline:Pelinteko” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
p (grit) |
p (Tiled karttamuokkain) |
||
Rivi 8: | Rivi 8: | ||
|- | |- | ||
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Fife]] | [[Löve]] | | style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Fife]] | [[Löve]] | ||
|- | |||
| style="text-align:center" | '''2D-karttamuokkaimet''' | |||
|- | |||
| style ="font-size:90%; text-align:center" | [[Tiled]] | | |||
|- | |- | ||
| style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' | | style="text-align:center" | '''Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit''' |
Versio 22. elokuuta 2016 kello 01.16
Peliohjelmointiin liittyvät artikkelit |
Peliohjelmointi Linuxilla | Musiikinteko Linuxilla | Kuvankäsittely | Mallinnus | Lokalisointi |
2D-pelimoottorit |
Fife | Löve |
2D-karttamuokkaimet |
Tiled | |
Avoimen lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Crystal Space | Irrlicht Engine | ioquake3 | jMonkeyEngine | Lightfeather 3D | OGRE | Panda3D | Serious | Castle Game Engine | QFusion | Grit engine |
Suljetun lähdekoodin 3D-pelimoottorit |
Axis Game Factory | CryEngine | Unity3D | Unreal Engine |