Ero sivun ”Bullet” versioiden välillä

Linux.fista
Siirry navigaatioon Siirry hakuun
pEi muokkausyhteenvetoa
p (Malline:Kirjasto)
Rivi 1: Rivi 1:
{{Ohjelma
{{Kirjasto
| nimi=Bullet
| nimi           = Bullet
| kuva=[[Tiedosto:Bullet-logo.png|150px]]
| kuva           = [[Tiedosto:Bullet-logo.png|150px]]
| kuvateksti=
| kuvateksti     =
| lisenssi=[[zlib-lisenssi]]
| tekijä        =
| käyttöliittymä=kirjasto
| kehittäjä      =
| kotisivu=[http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org]
| ensijulkaisu  =
| vakaaversio    =
| vakaapvm      =
| kehitysversio  =
| kehityspvm    =
| ohjelmoitu    =  
| lisenssi       = [[zlib-lisenssi]]
| kotisivu       = [http://bulletphysics.org/ bulletphysics.org]
| lähdekoodi    =
}}
}}
'''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja.  
'''Bullet''' on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan [[OpenGL]] tai [[SDL]]-ohjelmistoja.  


Rivi 21: Rivi 30:
* [https://github.com/bulletphysics/bullet3 Ohjelman lähdekoodit Githubissa.]
* [https://github.com/bulletphysics/bullet3 Ohjelman lähdekoodit Githubissa.]


[[Luokka: Kirjastot]]
[[Luokka: Fysiikkamoottorit]]
[[Luokka: Fysiikkamoottorit]]

Versio 26. joulukuuta 2020 kello 04.19

Bullet

Lisenssi zlib-lisenssi
Kotisivu bulletphysics.org

Bullet on reaaliaikainen fysiikkasimulaatio kirjasto, jota voidaan käyttää kun ohjelmoidaan OpenGL tai SDL-ohjelmistoja.

Esimerkiksi NASA käyttää Bullet-kirjastoa NASA Tensegrity Robotics Toolkit -ohjelmassaan.

Asennus

Bullet löytyy useimpien jakeluiden paketinhallinnasta nimellä libbullet-dev. Lisätietoja ohjelmien asentamisesta löytyy artikkelista Ohjelmien asentaminen.

Katso myös

Aiheesta muualla